Klantenservice
Ons team denkt graag met je mee!
Vragen over bestellingen
Bestellingen en bezorging
Over het algemeen worden bestellingen binnen 2 werkdagen geleverd door de pakketdienst. Mocht je bestelling na een week nog niet geleverd zijn, neem dan even contact met ons op.
Via de knop ‘Account’ in het hoofdmenu kom je op een pagina waar je je kan aanmelden voor een account. Daarnaast kun je tijdens het afrekenen een account aanmaken.
Via de pagina Account kun je je adressen beheren en aanpassen.
Nadat de betaling voor je bestelling is ontvangen zullen we deze verder in orde maken. Na het verzenden van je bestelling ontvang je een track&trace code via e-mail om je bestelling te kunnen volgen.
Tijdens het afrekenen geef je bij onze partner Mollie.nl jouw betaalgegevens in. Deze zullen niet door onze website worden opgeslagen.
Op alle aankopen bij HerbaDeals wordt BTW berekend. Deze zit reeds verwerkt in de prijzen die op de website te zien zijn.
Tevens is de BTW op de factuur vermeld.
Op dit moment leveren we alleen bestellingen af in Nederland. Zodra dit veranderd zullen we dit op deze pagina kenbaar maken.
Zolang onze verpakkingsmaterialen het toelaten zullen we alle producten in 1 verpakking verzenden. Indien dit door de omvang of het aantal artikelen niet mogelijk is kunnen we alsnog besluiten om de bestelling te verdelen over meerdere pakketten.
Als je wat wilt ruilen
Retourneren en Ruilen
Alle producten die ongeopend en ongebruikt zijn mogen binnen 14 dagen worden geretourneerd. Je betaald hierbij alleen de verzendkosten voor het retourzenden van je bestelling.
Maak dit zo snel mogelijk kenbaar bij onze klantenservice via bestellingen@herbadeals.nl. We zullen er dan voor zorgen dat het juiste product alsnog wordt toegezonden.
Neem in dit gevel zo snel mogelijk contact met ons op. Dan kunnen we samen kijken hoe we dit kunnen oplossen voor je!
Je ontvang bij het aanvragen van je retour een adres van ons waar je de producten naar toe kunt zenden.
Je kunt onze klantenservice bereiken via mail: info@herbadeals.nl óf telefonisch via +31 (0)73 203 2280
Op het moment dat de order betaald is, maar nog niet verzonden is kunnen we de order nog annnuleren/aanpassen. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met de klantenserivce. Is de bestelling reeds verzonden dan kun je deze na ontvangst aanmelden voor retour.
Herbalife hanteert een 30 dagen tevredenheidsgarantie. Kom je er binnen deze termijn achter dat de producten niet voor jou zijn weggelegd, neem dan contact met ons op. We vertellen dan meer over de afwikkeling van deze garantie.